סדרנים לאירועים

מעוניינים להזמין סדרנים לאירועים שלכם ? הגעתם בדיוק אל המקום הנכון!

חברת Valet Services מחזיקה בין שורותיה אוסף סדרנים לאירועים (כל סוגי האירועים) עם ניסיון מוכח של שנים רבות בתחום. ליוינו ארועים רבים ודרישות שונות עם שרות הסדרנים שלנו.

כאשר זה מגיע אל סדרנים לאירועים, אנחנו לא התפשרנו, לא מתפשרים ולא נתפשר על מקצועיות, ואמינות ועושים הכל בכדי להבטיח לקהל לקוחותינו את הטוב ביותר – כל אחד ואחד מהם נבחר והוכשר לפי עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנחנו לוקחים במלוא הרצינות כל ארוע ולקחותינו מרגישים כי חשוב לנו ליצור את האוירה הנכונה לארוע.

הבחירה של סדרן לאירוע יכולה להיות מכשילה, היות ונראה כי בתחום זה בוחרים בכל אחד המציע את שירותיו. אנחנו הקפדנו רבות בכדי להתאים לכם סדרנים לאירועים מן השורה הראשונה, אשר ייתנו לכם חוויית שירות מתקדמת ואיכותית.

מחלקת האירועים בחברתנו מספקת מגוון רחב של שירותים בתחום האירועים, כאשר כל אחד ואחד מאותם שירותים אלו הוא שירות פנימי שלא מסתמך על מיקור חוץ. בין שירותינו ניתן למצוא:

  • שירותי חנייה
  • אישורי הגעה, שירותי דיילות רישום, דיילות קבלת פנים ודוגמניות
  • אבטחת אירועים
  • שירותי ניקיון לאירוע

פעמים רבות אנו מקבלים בקשות לשרות הסדרנים שלנו. אנשים רבים מצפים שזה יהיה שרות יקר ומאוד מופתעים לטובה מהעלות של שרות זה. נשמח לשוחח ולהבין את הצרכים לארוע שלכם ונתאים את מספר הסדרנים לצרכים. ההצעה ללא התחייבות.

לעוד מידע על השירות, צרו עמנו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

טל: 057-7527421 (רונן)

פקס: 03-6920659

מייל: ronen@mei.co.il

סדרנים לארועים | שירות סדרנים לארוע שלך