שירות vip בן גוריון

שירו

טסים בקרוב ורוצים לעשות זאת כמו שצריך – בסגנון VIP? יש לנו את הפתרון. אנחנו נדע להתאים את רכב הפאר המתאים לצורך שירות vip בן גוריון. נושא הסעה ברכבי יוקרה לשדה התעופה בן גוריון זוכה להרבה תשומת לב. מאנשי עסקים ועד מפנקים ומתפנקים כולם רוצים להנות מחוויה שהיתה שמורה למתי מעט.  

שלבו את חווית שדה התעופה עם חברת Valet Services ותוכלו להיות בטוחים שלא קיים עוד שירות הסעות ל/מנתב"ג אשר מציע לכם כל כך הרבה אלטרנטיבות, כל זאת במחיר אטרקטיבי. שירות vip בן גוריון וכל זאת נעשה עם מגוון רכבי הפאר המיוחדים שלנו. אנו שומעים מלקוחותינו כי חוויית הנסיעה לשדה התעופה בתחילתה וסופה של נסיעתם משדרגת את החוויה ויוצרת ציפייה לנסיעה נוספת. 

מגוון הפונים אלינו לצורך הסעה ברכב פאר לשדה התעופה בן גוריון רחב ומגוון. אנו פוגשים לקוחות היוצאים לחופשה רומנטית, ירח דבש, נסיעות עסקים חשובות, רושם עסקי על אורחים חשובים המגיעים לארץ, אמנים ורבים אחרים. הרצון להתפנק ולחוות תחושת VIP קיים אצל רבים ואנחנו יוגים לעשות זאת מצויין

חברת וולה מציעה שירותי הסעות משדה התעופה בכל שעות היום ועבור מגוון רחב של לקוחות, בין אם מדובר בלקוחות פרטיים או לקוחות עסקיים, אנחנו יודעים להתאים עבורכם את הרכב המושלם עבורכם לנסיעה מיוחדת לשדה התעופה או כל נסיעה אחרת. במחירים ללא תחרות.

בנתב"ג תקבלו מקסימום איכות, שירות VIP וכל זאת במחיר משתלם במיוחד.

צוות הנהגים שלנו הינו הצוות המוביל בישראל אשר נבחר בקפידה רבה ולאחר הרבה מאוד שנות ניסיון על הכביש, בנוסף, אנחנו מציעים שירותי VIP הכוללים הסעה מבית הלקוח עד לשדה התעופה, כולל שירותי הסעה עד המטוס עצמו.

הודעה שקיבלנו מזוג שנסע לירח דבש " לא האמנו כי חווית VIP תעשה עלינו הרבה רושם אך חווית הנסיעה ברכב מפואר והנהג הפרטי היו חוויב חד פעמיתץ תודה רבה". אנו מציעים לא להסס ופשוט ליצור קשר ללא התחייבות אין לנו ספק כי תצטרפו למועדון אקסלוקסיבי והחוויה תהיה משמעותית

לעוד מידע על השירות, צרו עמנו קשר או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

טל: 057-7527421 (רונן)

פקס: 03-6920659

מייל: ronen@mei.co.il

שירות vip בן גוריון